DZULHELMI.COM

Promosi Starter E-Commerce, Nak Tak?

Untuk memiliki website e-commerce, atau bahasa mudah kedai online yang lengkap, bukan murah. At least kena bayar RM2500 atau RM5000. Ini pun basic, bukan premium custom design. Belum lagi masuk kos lain seperti configure website dengan payment gateway dan lain-lain.

Tapi untuk tawaran terhad (5 orang sahaja), di sini aku nak share tawaran e-commerce pakej starter yang bernilai RM2450, kepada 5 orang sahaja dengan harga RM1490 sahaja! Diskaun RM1000!

Ini termasuk kos hosting tahun pertama dan juga domain!

Offer ni bukan nak main harga atau rosakkan harga web development di luar sana, sebab tu aku buka hanya 5 sahaja. Bukan harga yang sentiasa ada. Kedua, ini juga sebagai salah satu aktivit CSR syarikat kepada SME tempatan yang ingin berkembang. Siapa cepat dia dapat. Ketiga, pakej ini menjanjikan a “funtional”, “working” e-commerce website first, design later. Maknanya, client tak boleh pilih nak custom design atau premium design. Kalau nak, sila sediakan berpuluh atau ratus ribu dan cari agensi ternama di luar sana.

Tapi takdelah client akan dapat design yang buruk. Dengan harga macam ni, client akan dapat website e-commerce dengan design yang kemas, mobile friendly dan warna menepati brand perniagaan client tersebut. Siap dengan payment gateway untuk terima online payment lagi. Ok kan? Kau nak apa lagi? Haha..

Jadi kalau berminat sila baca dan tempah melalui form di page ini cepat!

Views: 1

Helmi
Hey there! I'm Helmi, a WordPress implementer from Malaysia. I'm super passionate about all things WordPress and cloud technology. I love exploring data analytics and playing around with different content management systems. More...
Let's connect:
Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

© 2024 - Built with Breakdance and hosted on Hostinger

0 Shares
Share via
Copy link